(32) כלים ברשת לבניית מצגת עסקית מנצחת – חלק שני
כלים ברשת לבניית מצגת עסקית מנצחת – חלק שני
אם אתם בונים מצגת עסקית בוודאי תשמחו לגלות כי ברשת קיימים כלים רבים היכולים לתרום למידת המקצועיות של המצגת שלכם ולרמת העניין שהיא תעורר בקרב קהל הצופים, לדוגמא תמונות או קטעי אודיו. אמצעים ויזואליים וקוליים הם ליבה של תקשורת עסקית בימינו וכדאי לנצל את הכוח שלהם בהעברת מסרים שיווקיים.
במאמר זה נציג בפניכם מספר כלים שימושיים זמינים ברשת שיעזרו לכם בבניית מצגת שיווקית מבלי השקעה כספית רבה – חלק שני של המאמר:
הוספת סרטוני וידאו למצגת עסקית
חברות רבות בוחרות כיום להציג רעיון, מסר או דימוי בעזרת סרטוני וידאו. ניתן לשלב סרטוני וידאו בתוך המצגת. אם תרצו להוסיף סרט תדמית או סרטון הדרכה שכבר נמצא ברשותכם ואינכם יודעים כיצד לעשות זאת תוכלו להיעזר במקור הבא:
http://www.howtodothings.com/video/how-to-add-video-to-a-powerpoint-presentation
ניתן גם להטמיע במצגת שיווקית סרטונים חינמיים מעוררי עניין מאתרי וידאו כמו יו טיוב או מטאקפה.
אם אתם בונים מצגות עסקיות באופן קבוע כדאי גם להכיר את אתר Animotohttp://animoto.com/. באתר זה תוכלו להוסיף תמונות שלכם כאשר השירות שהאתר מציע הוא הפיכתם לקליפ (מדובר ביצירת וידאו ולא במצגת של תמונות מתחלפות). באתר זה ניתן ליצור וידאו קצר של פחות מדקה ללא עלות. ביצירת סרט וידאו קצת יותר ארוך – תידרשו להשקיע כמה דולרים בודדים. עבור 30 דולר בשנה תוכלו ליצור דרך אתר זה כמה סרטונים שתבחרו.
כיצד מגיעים למצגת עסקית
מעוניינים לקבל ביקורת בונה ועצות לשיפור המצגת העסקית שלכם? אתרhttp://www.slideshare.net/ מאפשר לשתף מצגות אונליין. בעזרת אתר זה ניתן לשלוח מצגת באימייל לחברים ולקבל דעות והמלצות. האתר מאפשר איחסון המצגות כך שתוכלו לראותם ממקומות שונים.
מרגישים שהמצגת עדיין אינה מושלמת? או אולי מעדיפים פשוט לתת לגורם אחר להכין את המצגת המנצחת? חברת Add- Vantage מתמחה בהכנת מצגות עסקיות במגוון פורמטים , כגון פאוורפוינט, פלאש, וידאו ועוד, וכל זאת לפי צרכי הלקוח. אנו ב- Add -Vantage נבנה עבורכם מצגת שיווקית מקצועית שתיתן לכם יתרון ברור על פני מתחרים רבים בשוק הבינלאומי.
מירון אברמסון הינו מנכ”ל חברת Add-Vantage. החברה עוסקת בליווי של אנשים ועסקים באינטראקציות עם חו”ל, ומציעה סדנאות קבוצתיות, ייעוץ אישי, ושירותים משלימים בתחום התקשורת העסקית הגלובלית.