הכנה לראיון עבודה


צרו קשר באימייל:  miron9000@gmail.com

“ההכנה לראיון הייתה מצויינת. קיבלתי המון ביטחון וכלים חשובים להתמודד עם ראיון עבודה באנגלית. תודה על השירות האדיב והמקצועי!” – דפנה, תל אביב

“האימון לראיון באנגלית היה  מעל לציפיות. אני מאמין שבזכות האימון התקבלתי לעבודה — אמליץ בחום ואפנה עוד אנשים”.” – אורן דן, רעננה

רציתי להודות לכם באופן אישי על ההכנה המצוינת שהעברתם לי השבוע, לקראת ראיון העבודה שלי.  הראיון היה מוצלח ביותר ונמשך באופן שוטף ונעים. הכל קלח והייתי מוכן מצויין, עם תשובות לכל תקלה שלא תבוא.  תודה רבה לכם!””  -שי טלמור, הרצליה

“חשבתי שתשמחו לדעת שהתקבלתי לתפקיד! אין לי ספק שיש לכם חלק נכבד בהצלחה!”
– עמית גונן, חיפה

האם אתה יודעים לשווק את עצמכם בראיון עבודה באנגלית?

businessmanwithmedaliStoc.89264035.28652302.medium
אימון אישי לראיון עבודה באנגלית

זומנתם לראיון עבודה – מזל טוב!  אבל, אתם רק במחצית הדרך לקבלת העבודה הנחשקת.

לראיון עבודה, כמו למסמך קורות החיים, יש פן שיווקי שלא ניתן להתעלם ממנו.  רושם ראשוני חיובי הוא קריטי במפגש בין המראיין והמרואיין, וחשוב לדעת להעביר את המסרים הנכונים בזמן הראיון.

היום, כמו עם מסמך קורות החיים, אירגונים רבים מנהלים ראיונות עבודה בשפה האנגלית.

במקומות עבודה עם פן בינלאומי, חשוב לדעת להתנהל באנגלית, ולכן חשוב לדעת להתראיין באנגלית.

הפגישה עם יועצנו מתמקדת בשני תחומים קריטיים של ראיון עבודה מוצלח באנגלית:

+   הרגשת נינוחות וביטחון בדיבור באנגלית

+   העברת מסרים נכונים (להתראיין נכון)

הכנה מוקדמת לראיון עבודה באנגלית תקנה לך יתרון בולט על פני המועמדים האחרים ותאפשר לך להשיג את העבודה המתאימה עבורך במהירות ובקלות.

תוכלו לתת יותר פרטים על השירות?

מפגש הכנה לראיון עבודה באנגלית הינו מפגש המכוון נקודתית להתמודדות נכונה עם סיטואציה של ראיון עבודה באנגלית.

מחקרים מוכיחים שהכנה מוקדמת מסוג זה מעלה את הסיכויים לקבל את העבודה הנחשקת.

אנחנו מבצעים סימולציה של ראיון באנגלית, כאשר אתם נשאלים שאלות נפוצות בראיון באנגלית, כולל שאלות הנחשבות “מוקשים.” תוך כדי הסימולציה, אנחנו עוצרים בכדי ללמוד איך להתמודד עם שאלות מסויימות, ואיך להבין את הדפוסים מאחורי השאלות הללו.  ברגע שנבין את הדפוסים, נוכל בעצם לענות בהצלחה על כל שאלה, ולהתמודד בביטחון עם הסיטואלציה המלחיצה של ראיון באנגלית.

עם מי מתבצע המפגש?

יועצנו הבכירים, בעלי אנגלית שפת-אם וניסיון עשיר בעולם העסקי ושוק העבודה המקומי והבינלאומי.

חברת Add-Vantage מציעה גם קורסים באנגלית המועברים ע”י מורים איכותיים לאנגלית. אך בכל הנוגע להכנה לראיון באנגלית, יועצנו הבכירים (ולא המורים לאנגלית) הינם היחידים המבצעים זאת, מכיוון שמדובר בשירות מאוד ייחודי. מורה לאנגלית יתקשה להכין כראוי מועמדים לראיון באנגלית – מעבר לאנגלית שפת-אם, עליו להיות בעל ניסיון רב בשוק העבודה הבינלאומי ורקע מגוון בתהליכי חיפוש עבודה. מעטים האנשים בעלי הניסיון הנ”ל באנגלית, ולכן רק יועץ בכיר של Add-Vantage מבצע הכנה לראיון באנגלית ולא המורים לאנגלית של Add-Vantage. זאת גם הסיבה שלעומת הקורסים המתמשכים באנגלית, השירות של הכנה לראיון באנגלית הינו מפגש או שניים – לא יותר – מכיוון שההתמקדות היא בסיטואצית ראיון עבודה באנגלית.  כמובן שבמידה והיועץ ירגיש שמעבר להכנה לראיון רצוי גם שתשפרו את בסיס האנגלית שלכם – היועץ ימליץ גם על הקורסים המקצועיים שלנו באנגלית או אנגלית עסקית.

למה אתם מתכוונים כשאתם אומרים דפוסים?

דפוסים הינם דרכים יעילות ומוכחות להתמודדות עם שאלות בראיון. יש הרבה שאלות שמראיין יכול לשאול, אבל הן תמיד מנסות לבחון את אותם הדברים. לכן, יש דרכים טובות יותר ודרכים טובות פחות לענות על שאלות מסויימות.  שאלה כגון “What are some of your weaknesses?” (מה הן החולשות שלך?) היא שאלה נפוצה, וישנו דפוס ברור ויעיל להתמודד בהצלחה עם “מוקש” מסוג זה.

איפה הפגישה? כמה זמן הפגישה? אני צריך להביא משהו?

הפגישה מתבצעת בכפר סבא או בהרצליה.  משך הפגישה 90 דקות. נא להביא העתק של קורות חייכם.

אתם גם מבצעים תרגום קורות חיים מעברית לאנגלית?

בהחלט. לפרטים נוספים עבור שירות זה, לחצו על הלינק הבאקורות חיים באנגלית.

בדקתי מקומות אחרים ואתם לא זולים.

אנחנו אמנם לא הכי יקרים, אבל מודים שלא הכי זולים – ויש לכך הצדקה.

ההבדל טמון בעובדה הקריטית והמשמעותית שציינו למעלה – שהמנחים שלנו אינם מורים לאנגלית אלא יועצים בכירים עם ניסיון בינלאומי בתחום חיפוש העבודה ועולם העסקים.

גם אם תחליטו ללכת למקום אחר להתכונן, אנחנו ממליצים בחום להמנע מפגישה עם מורה לאנגלית עבור הכנה לראיון באנגלית, אלא לבחור באדם דובר אנגלית שפת-אם בעל ניסיון רב בשוק העבודה ועולם העסקים. כך תבטיחו שההכנה תהיה מכוונת לדפוסים של ראיון באנגלית ולא ללימוד או שיפור האנגלית (לשיפור האנגלית הצטרפו לקורס באנגלית).

אתם לא מהתחום שלי – איך תתמודדו?

כמו שפסיכולוג טוב אינו צריך לחוות אובדן קשה בכדי לעזור למטופל שחווה אובדן, כך גם היועץ שלנו אינו חייב להכיר לחלוטין כל תחום ועיסוק בכדי להכינכם לראיון באנגלית. כבר אימנו בהצלחה מועמדים ממגוון תחומים כגון עורכי דין, דיילות אוויר, סטודנטים, רופאים, מהנדסים, רואי חשבון, מנהלים בכירים, ועוד ועוד. שוב, חשוב לזכור שראיון הוא שיווקי במהותו. לכן, צריך לשים יותר דגש על העברת המסרים בצורה מסויימת ועבודה עם דפוסים נכונים – הדפוסים הללו נכונים לכל תחום עיסוק.

פגישה אחת תספיק לי?

בדרך כלל כן.  שוב, המטרה היא לא להפוך אתכם לדוברי אנגלית שפת-אם אלא להקנות לכם את הכלים להבין ולהפנים את הדפוסים המאפיינים ראיון עבודה באנגלית.  באנגלית דברים צריכים להיאמר קצת אחרת ולכן חשוב לדעת איך להתנסח נכון ואיך להמנע ממוקשים. רוב לקוחותינו מסתפקים במפגש הכנה אחד, אך ישנם כאלה מעוניינים במפגש נוסף (הם בדרך כלל קובעים מפגש הכנה כשבוע לפני הראיון, ועוד מפגש הכנה כיום או יומיים לפני הראיון).

טוב, שכנעתם אותי. מה השלב הבא?

השלב הבא הוא לבדוק את זמינות היועץ ולתאם פגישה איתנו ב: 052-8665501.

לינק למאמר על טיפים לראיון עבודה מוצלח

ראו גם שירות משלים – קורות חיים באנגלית