קורות חיים בעברית


מסמך קורות החיים הינו מסמך שיווקי. מטרתו – לגרום למגייס לזמן אותך לראיון עבודה.

המסמך אמור להיות קריא, מקצועי, תמציתי, וממוקד. אין מקום לבינוניות או רשלנות.
הקפדה על כתיבה מקצועית של המסמך היא קריטית.

לחברת Add-Vantage יועצים מנוסים, היודעים כיצד לבנות נכון קורות חיים מקצועיים.

התוצאה:

+ קבלת מסמך קורות חיים מעוצב, נקי, ומקצועי.

+ יותר ראיונות עבודה למשרות המתאימות לך.

תוכלו לתת יותר פרטים על השירות?

השירות נקרא “הכנה ושדרוג של קורות חיים.” חשוב לנו להוסיף את המילה “שדרוג” מכיוון שהגענו למסקנהשכתיבת המידע הביוגרפי בלבד אינה מספיקה. צריך לדעת מה נהוג ומה לא נהוג לרשום במסמך מסוג זה, וכמובן ישנה גם חשיבות עליונה לעצב את המסמך בצורה שיווקית, נקייה ונעימה לעין. סך הכל מדובר במסמך שיווקי במהותו ולא בביוגרפיה מדוייקת. מטרת המסמך היא מאוד ברורה – להשיג ראיון עבודה.

מי מכין ומשדרג את המסמך?

יועצנו הבכירים, בעלי ניסיון עשיר בעולם העסקי ושוק העבודה המקומי והבינלאומי.

ואיך זה מתבצע, דרך המייל או שאנחנו נפגשים?

תלוי. אם כבר יש לכם משהו מוכן ואתם רק רוצים לשדרג, אז אפשר דרך המייל. אם אין לכם משהו מוכן, אז אפשר דרך המייל או באמצעות פגישה אצלנו במשרד. 

אתם מדברים איתי בטלפון לפני?

תלוי. דבר ראשון שאנו עושים זה עוברים על המסמך עוד לפני קבלת התשלום ובודקים אם חסר מידע מסויים או אם משהו אינו מובן לנו במסמך. לרוב אנו מבקשים מידע נוסף שנהוג לרשום בקורות חיים וישראלים בדרך כלל לא רושמים. ניצור קשר במייל או בטלפון – תלוי במורכבות המידע החסר או כמות השאלות שיש לנו. כמובן שאין שום בעייה לשוחח בטלפון – יש לקוחות המעדיפים זאת.

ותוך כמה זמן המסמך מוכן?

לאור הביקוש לזמני תגובה שונים, אנחנו מציעים 3 זמני תגובה אפשריים:

זמן תגובה רגיל – בין 2 ל – 3 ימיי עסקים מקבלת התשלום.

זמן תגובה מהיר – יום עסקים מקבלת התשלום.

זמן תגובה VIP – שש שעות מקבלת התשלום (מותנה בזמינות היועץ).

ומה לגבי דיסקרטיות?

מלאה ומובטחת!

כמה זה עולה?

כן, בסוף מגיעים למחיר. איננו יכולים לנקוב במחיר מדוייק מכיוון שעלינו לראות קודם את המסמך בעברית בכדי להעריך את זמן העבודה הנדרש. מעבר לזה, המחיר גם תלוי במספר המילים, גם בזמן התגובה שתבחרו וגם בשירותים משלימים שאולי תבקשו. נשמח לשלוח הצעת מחיר מדוייקת לאחר קבלת המסמך המקורי שלכם.

בדקתי מקומות אחרים ואתם לא ממש זולים.

אנחנו לא מהזולים בשוק, נכון, אך יש לזה הצדקה. כפי שציינו, אנו עושים עבודה שהיא מעבר לכתיבת ביוגרפיה, ויוצרים מסמך מאוד מקצועי ונעים לעין שישמש אותך לאורך זמן. הטענה שלנו היא כזאת – אם כבר החלטת להוציא כסף על הכנת קורות חיים, אז עדיף שתעשה את זה כמו שצריך, גם אם זה אומר להוסיף עוד קצת כסף בכדי לקבל את המוצר הטוב ביותר. מדובר על מסמך שאולי תזדקקו לו שוב בעוד מספר שנים, ולכן כדאי שיהיה איכותי.

דיברתם על מוצרים משלימים. מה הכוונה?

אנו מציעים עוד שירות משלים להכנת קורות חיים:

1. הכנה לראיון עבודה: המטה של ראיון עבודה היא לקבל הצעת עבודה, ולכן רצוי להתכונן כמו שצריך. אנחנו נפגשים לפגישת אימון ומבצעים סימולציה של ראיון עבודה עם פידבק ולימוד דפוסי תגובה בראיון.

שיכנעת אותי. איך מתכתבים איתכם?

miron9000@gmail.com

תודה,

צוות Add-Vantage