(15) 4 טיפים לבחירה נכונה של שירותי קריינות באנגלית (קריינים באנגלית)
4 טיפים לבחירה נכונה של שירותי קריינות באנגלית (קריינים באנגלית)
במירוץ התחרותי של עולם העסקים, ישנה תחושה שאף פעם אין מספיק זמן. כאשר העולם ממהר מ-Web 3.0 ל-4.0, אנחנו רוצים לוודא שהמסרים השיווקיים שלנו ממוקדים-אנחנו רוצים שיהיו מובנים, ברורים, ושיסבירו את מוצרינו ושירותינו בדרך שתגרום לאנשים לרצות לשמוע עוד. מה שאנחנו רוצים הוא פשוט. אנחנו רוצים לעזור לעסק שלנו לגדול, ליצור אמינות, ולגרום ללקוחותינו להתעניין. לכן, זה לא מפתיע שיותר ויותר עסקים בוחרים בשירותי קריינות באנגלית בכדי להביא את מכירותיהם, מסעות הפרסום והשיווק שלהם, ההדרכה שלהם, וניהול משאבי האנוש שלהם, לדרגה יותר גבוהה.
עכשיו, כשאתם מעוניינים להגביר את ההשפעה על קהל היעד שלכם באמצעות קריינות באנגלית, איפה מתחילים? האם אתם פשוט מחפשים “קריינות אנגלית” או “קריינים באנגלית” בגוגל? כשאין לכם את כל הזמן שבעולם, האם אתם באמת רוצים לחפש בצורה כזו שרירותית? לא. בעולם של היום, אנחנו זקוקים לקריטריונים מהירים ואפקטיבים להשוואה בין שירותי קריינות באנגלית. המוצר שתקבלו הולך להיות הפנים והקול של העסק שלכם-אתם צריכים לקלוע בבחירה הראשונה.
להלן ארבעה קריטריונים לבחירה של שירותי קריינות באנגלית לארגון שלכם:
1. גיוון בסוג הקריינים
אם העסק שלכם יכול היה לדבר, באיזה קול הוא או היא היו מדברים? אתם רוצים לוודא שלשירות הקריינות באנגלית שאתם בוחרים תהיה את היכולת להציע את הקול “הנכון.”
2. אפשרויות, אפשרויות
וודאו שלשירות הקריינות באנגלית שבחרתם יש אפשרויות מגוונות לסוגים שונים של פרוייקטים. בין אם הקלטות של בחינות באנגלית, סרט תדמית באנגלית, סרטון הדרכה רפואי, או אפילו שחקן באנגלית לסרטי שיווק.
3. מוניטין
וודאו שלשירותי הקריינות באנגלית שבחרתם יש מוניטין טוב. האם הם הולכים לספק את השירות תוך זמן סביר? מה לגבי מחיר אטרקטיבי? האם הם עובדים עם אולפן הקלטות או בלי? האם דיברת עם ממליצים לגבי השירות? האם הקשבת לדוגמית קול של ה קריין באנגלית או ה קריינית באנגלית ?
4. מחיר
רוב שירותי הקריינות באנגלית יספקו מחיר אטרקטיבי והצעת מחיר מהירה (במידה ויש לכם טקסט להראות להם). רבים גם ישלחו דוגמית קול של הקריין או קריינים באנגלית בכדי שתוכלו להתרשם מהקול והאיכות. לא מומלץ לוותר מיד על שירות בגלל מחיר גבוה. הרבה פעמים ישנו קשר ישיר בין המחיר לאיכות הביצוע ורמת השירות.
התחום של קריינות בפרט וסרטוני תדמית בכלל (למטרות תדמית, שיווק, או הדרכה) הינו תחום מרתק. אם אתם מקבלי ההחלטות באירגונכם ומחפשים את השירותים הנ”ל, נסו להשתתף בתהליך הקריאטיבי של הפקת הסרטונים או המצגות – תהנו מזה.
בהצלחה!
מירון אברמסון מנכ”ל חברת Add-Vantage, חברה העוסקת בליווי של אנשים ועסקים באינטראקציות עם חו”ל, ומציעה סדנאות קבוצתיות, ייעוץ אישי, ושירותים משלימים בתחום התקשורת העסקית הגלובלית.