סדנאות לאירגונים בכתיבת מיילים ו/או תקשורת אפקטיבית באנגלית


סדנאות לאירגונים בכתיבת מיילים ו/או תקשורת אפקטיבית באנגלית
צרו קשר בטלפון:  052-8665501 באימייל: miron900@yahoo.com

קורסים לאירגונים בכתיבת מיילים ו/או תקשורת אפקטיבית באנגלית

(Effective E-mail writing and/or Effective Communication)

סדנא שמטרתה ליצור בסיס חזק של כתיבת מיילים בצורה נכונה והתנהלות אפקטיבית של העובדים מול חו”ל: 

להלן מספר שאלות המסייעות לבחון אם קיים באירגונכם צורך לסדנא מסוג זה:

+ האם צצים באירגונכם הרבה חיכוכים ואסקלציות בגלל אי-הבנה של מיילים?
+ האם יש לכם תחושת בטן שאם רמת הכתיבה של העובדים תעלה,
אחוזי החיכוכים ותלונות הלקוחות ירדו?  (מחקרים מראים שכן).
+ האם עובדים פנו אליכם בבקשה לעזרה עם כתיבת מיילים או לארגן סדנת תקשורת אפקטיבית?
+ האם יש לכם תחושה שהמיילים הנשלחים ללקוחות בחו”ל אינם נראים או נשמעים טוב ועלולים לסכן את
מערכות היחסים עם הלקוחות? (מחקרים מראים קשר בין תכתובת עסקית ושביעות רצון לקוחות)
+ האם אתם מאמינים שחלק מהעובדים מרגישים חסרי ביטחון באנגלית, והדבר משפיע על תפקודם?
+ האם קיים תסכול באירגון לאור מקרים בהם עובדים מסויימים מבקשים עזרה עם המיילים והתקשורת עם

הלקוחות באופן קבוע מעובדים אחרים? או אולי הרגשה של חוסר יעילות ובזבוז זמן לאור תלות עובדים

מסויימים בעזרה עם האנגלית?

אם עניתם “כן” לאחת מהשאלות, סדנא בכתיבת מיילים ותקשורת אפקטיבית בהחלט יכול לסייע לכם!

הדרך שבה עובדיך מתנהלים מול לקוחות בחו”ל מייצגת אותך.  
חברת 
Add-Vantage מציעה קורסים ללימוד ושיפור האנגלית:

קורסים אלו יועברו על ידי יועצים עם ניסיון בינלאומי בהתנהלות עיסקית ועבודה מול מגוון קהלים ותעשיות שונות.

רשימת נושאים אופציונלית (הנושאים יותאמו לצרכי הלקוח):

·         Correct email structure (subject, opening, body, closing)

·         Important abbreviations and acronyms

·         Email simulations with participants for specific cases (using actual emails)

·         Incorrect use of slang

·         Intercultural differences when writing e-mails 

·         Formal, informal and diplomacy in e-mails (CC, capital letters, escalations, and more)

·         Prepositions of Time and Places

·         Common mistakes

·         Prefixes, Contrasts, words with same sound but different meaning

הסדנא נתפרת לפי הצרכים העסקיים הספציפיים של ארגונכם.

לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון:  052-8665501  באימייל: info@addvantage.co.il     או לחצו על הלינק הבא:

Add-Vantage, אני מעוניינ/ת בסדנא לאירגון שלי. תתקשרו אלי.

התהליך:

שלב ראשון: איבחון צרכים (Needs Analysis)

המפגש הראשוני עם הלקוח נועד לבחון את הנושאים הבאים:

+ צרכי הלקוח (“המחלקה שלנו רוצה לשפר את הביטחון העצמי של הצוות בכתיבת באנגלית.”)
+ לוח הזמנים (“אנחנו מעוניינים בסדנא לפני השקת הגירסה החדשה למוצר הדגל שלנו.”)
+ הכימיה עם המנחה (“האם העובדים יתחברו אליו/ה?”)

שלב שני: תפירה (Customization)

לאחר איסוף הנתונים, “נתפור” את התוכנית המתאימה ביותר בשביל ארגונכם, ונשלח הצעת מחיר.

שלב שלישי: להפשיל שרוולים (No Pain No Gain)

קורס ממוקד, במטרה לשפר את ביצועיי העובדים על-ידי שיפור האנגלית העסקית.

במידה ומדובר בקורס המבוסס על תכנים ייחודיים של הארגון, נלמד את התכנים על מנת שהקורס יהיה רלוונטי ואפקטיבי.

שלב רביעי: משוב ובקרה (Feedback and Monitor)

אנו בודקים באופן קבוע האם התוכנית מתאימה לקבוצה או לעובד, ומקיימים דיאלוג שוטף עם מזמינ/ת הקורס בכדי לוודא שהמטרות הושגו.  במידה ועולה צורך לשינוי, אנו מבצעים שינויים במקום.

המשוב חשוב לנו, ואנו מבססים עליו את בניית תוכניות הלימודים שלנו.

לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון:  052-8665501

באימייל:  info@addvantage.co.il

קראו כתבה בנושא של קיצורי מילים לאימיילים באנגלית