(16) כיצד לבחור שירותי קריינות באנגלית (או שפות אחרות)

כיצד לבחור שירותי קריינות באנגלית (או שפות אחרות)

כיצד לבחור שירותי קריינות באנגלית (או קריינות בשפות אחרות?)

בעידן הכפר הגלובלי של ימינו זירת העסקים היא רחבה ודינאמית יותר מאי פעם. בעשורים האחרונים, עם התפשטות הקדמה והטכנולוגיה הגבולות הפיסיים והתרבותיים שהגבילו בעבר את קשרי המסחר בין מדינות נפרצו כמעט לחלוטין. כיום מתקיימים קשרי מסחר מסועפים המנוהלים בכל העולם באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. שווקים חדשים פתוחים בפני עסקים בכל רחבי העולם ופותחים הזדמנויות עסקיות להשקעה והתרחבות.

כתגובה לשינויים אלה עסקים רבים בוחרים למתג את עצמם בשפות נוספות פרט לשפה המדוברת במדינתם ובדרך זאת הם שואפים לצמוח ולגדול. אנשי עסקים ובתי עסק המבקשים לשווק עצמם בשווקים הבינלאומיים עושים זאת בעיקר בשפה האנגלית. אנגלית בתחילת המילניום היא השפה הבלתי רשמית של עולם העסקים הגלובלי.

יתרונות של שירותי קריינות באנגלית

כדי לשווק את עצמכם באופן מוצלח עליכם ליצור דימוי מקצועי וברור של העסק שלכם והשירותים שהוא מציע . בעולם השיווקי של ימינו עקרונות השיווק נותרו כעינם מבחינה תיאורטית אך מבחינת ביצוע הטכנולוגיה מגויסת למטרות שיווק ויכולה להקנות לכם יתרון משמעותי על פני מתחרים.

אחת מהדרכים היעילות לשיווק הדימוי העסקי הוא באמצעות יצירת פרזנטציות עסקיות, סרטוני תדמית, אתרי אינטרנט בינלאומיים ועוד, כאשר החומרים מועברים בשפה האנגלית. אלה מאפשרים להעביר מסר שיווקי קליט וברור לקהלי יעד רחבים ברחבי העולם העסקי.

כדי להציג את העסק באופן אפקטיבי ומרשים, בתי עסק רבים בוחרים בשירותי קריינות מקצועיים, המחזיקים במגוון קרייניות או קריינים. מדוע? השוק המודרני הוא שוק תחרותי ודינאמי. מסיבות אלה על חברות ליצור יתרון על פני המתחרים שלהן ולהדגיש את הערך המוסף שלהן . שירותי קריינות מסייעים לבתי עסק ליצור קול בעל אופי המדגיש את הייחודיות של נותן השירות על פני מתחריו.

הוספה של קול אנושי לטקסט כתוב מהווה חלק חשוב בתהליך מיתוג מקצועי בו העסק שלכם ייתפס כמתקדם, מקצועי אך עדיין בעל אספקט אנושי. הוספת קול רקע מקלה את החיבור של המאזינים למסר שאנו מנסים להעביר והופכת את המסר לקליט יותר.

כיצד אם כן תבחרו שירותי קריינות באנגלית התפורים לצרכיכם העסקיים ולתדמית אותה אתם מעוניינים ליצור?

קול שמשקף את העסק שלכם

האזינו לדוגמיות הקול של קריינים שונים ומגוונים המציגים טווחי של קולות. לכל עסק אופי משלו שיש להדגיש אותו. נסו למצוא קול קריין או קריינית המתאים לאופי הייחודי של בית העסק שלכם – האם הוא יהיה נשי או גברי, קול חם או קול רשמי? בדקו אם מי שמספק לכם שירותי קריינות באנגלית יכול לענות על צרכים שונים בתהליך השיווקי לטווח הארוך כגון הקלטת סרטון תדמית, סרטון עם אפקטים ברקע, סרטי הדרכה ועוד.

בחינת איכות השירות

חפשו שירותי קריינות בהם הקריינות נעשית באופן מקצועי. באופן כללי כדאי לבחור במספק שירות שעושה עליכם רושם חיובי ואמין. תוכלו לנסות להתרשם דרך המלצות מחברים, לקוחות ממליצים, תיק עבודות או ממשובים ברשת האינטרנט. בבחירה של שירותי קריינות באנגלית, בררו עם נותן השירות מה קורה במקרה ונדרשים שינויים או תיקונים.

עלויות של שירותי קריינות באנגלית

חברה מקצועית בעלת מוניטין אולי תדרוש מעט יותר מאדם פרטי אך לעיתים המחיר מעיד על איכות התוצר. שירותי קריינות מקצועיים דורשים מעסק הוצאה כספית מסוימת אך לתוצר של שירותי קריינות באנגלית יש ערך שיווקי רב שאת תוצאותיו בוודאי תגלו בהמשך הדרך.

מירון אבמרסון הינו מנכ”ל חברת Add-Vantageהחברה עוסקת בליווי של אנשים ועסקים באינטראקציות עם חו”ל, ומציעה סדנאות קבוצתיות, ייעוץ אישי, ושירותים משלימים בתחום התקשורת העסקית הגלובלית.