קורסים באנגלית לאירגונים


קורסים באנגלית לאירגונים
צרו קשר בטלפון:  052-8665501 באימייל: miron900@yahoo.com

קורסים באנגלית לאירגונים – לקבוצה או לעובד יחיד (אנגלית, אנגלית עסקית, אנגלית טכנית, ועוד)

(Business English courses for organizations or an employee)

קורסים לטווח ארוך שמטרתם ליצור בסיס חזק של אנגלית בכדי להקנות יתרון משמעותי לעובדים בשוק תחרותי.

להלן מספר שאלות המסייעות לבחון אם קיים באירגונכם צורך לסדנא מסוג זה:

+ רוצים לשפר את יכולות המכירה של עובדיכם מול לקוחות בינלאומיים?
+ האם יש לכם תחושת בטן שאם רמת האנגלית העסקית של אנשי המכירות תעלה,
אחוזי המכירות יעלו גם כן?  (מחקרים מראים שכן).
+ האם עובד או עובדים פנו אליכם בבקשה לעזרה עם האנגלית או בבקשה לארגן קורס באנגלית עסקית?
+ האם יש לכם תחושה שהמיילים הנשלחים ללקוחות בחו”ל אינם נראים או נשמעים טוב ועלולים לסכן את
מערכות היחסים עם הלקוחות? (מחקרים מראים קשר בין תכתובת עסקית ושביעות רצון לקוחות)
+ האם אתם מאמינים שחלק מהעובדים מרגישים חסרי ביטחון באנגלית, והדבר משפיע על תפקודם?
+ האם קיים תסכול באירגון לאור מקרים בהם עובדים מסויימים מבקשים עזרה עם האנגלית באופן קבוע
מעובדים אחרים? או אולי הרגשה של חוסר יעילות ובזבוז זמן לאור תלות עובדים מסויימים בעזרה עם
האנגלית?

אם עניתם “כן” לאחת מהשאלות, קורס באנגלית עסקית בהחלט יכול לסייע לכם!

הדרך שבה עובדיך מתנהלים מול לקוחות בחו”ל מייצגת אותך.  
חברת 
Add-Vantage מציעה קורסים ללימוד ושיפור האנגלית:

קורסים אלו יועברו על ידי מורים מנוסים לאנגלית  עם ניסיון רב בעבודה מול מגוון קהלים ותעשיות שונות.

רשימת נושאים אופציונלית (הנושאים יותאמו לצרכי הלקוח):

+ דקדוק בסיסי
+ הצגה עצמית, הצגת החברה
+ מבוא למשא-ומתן
+ אימון/תרגול בשיחות טלפון / שיחות וועידה עסקיות
+ מבוא לכתיבה נכונה של מיילים ומכתבים
+ נסיעות עסקיות
+ דקדוק מתקדם
+ סמול טוק – משפחה וחברים
+ מו”מ מתקדם
+ כתיבה למתקדמים
+ פרזנטציה אפקטיבית
+ כתיבה נכונה של קורות חיים
+ הכנה לראיון באנגלית
+ טיפול בהתנגדויות
+ טיפול בתלונות וחוסר שביעות לקוחות
+ תקשורת בינתרבותית
+ פגישות עסקיות

הקורס נתפר לפי הצרכים העסקיים הספציפיים של ארגונכם.

לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון:  052-8665501 באימייל:  info@addvantage.co.il     או לחצו על הלינק הבא:

Add-Vantage, אני מעוניינ/ת בקורס לאירגון שלי. תתקשרו אלי.

קראו המלצה עבור קורס באנגלית עסקית

התהליך:

שלב ראשון: איבחון צרכים (Needs Analysis)

המפגש הראשוני עם הלקוח נועד לבחון את הנושאים הבאים:

+ צרכי הלקוח (“המחלקה שלנו רוצה לשפר את הביטחון העצמי של הצוות באנגלית.”)
+ לוח הזמנים (“אנחנו מעוניינים בקורס לפני השקת הגירסה החדשה למוצר הדגל שלנו.”)
+ הכימיה עם המורה (“האם העובדים יתחברו אליו/ה?”)

שלב שני: תפירה (Customization)

לאחר איסוף הנתונים, “נתפור” את התוכנית המתאימה ביותר בשביל ארגונכם, ונשלח הצעת מחיר.

<p”>שלב שלישי: להפשיל שרוולים (No Pain No Gain)

קורס ממוקד, במטרה לשפר את ביצועיי העובדים על-ידי שיפור האנגלית העסקית.

במידה ומדובר בקורס המבוסס על תכנים ייחודיים של הארגון, נלמד את התכנים על מנת שהקורס יהיה רלוונטי ואפקטיבי.

שלב רביעי: משוב ובקרה (Feedback and Monitor)

אנו בודקים באופן קבוע האם התוכנית מתאימה לקבוצה או לעובד, ומקיימים דיאלוג שוטף עם מזמינ/ת הקורס בכדי לוודא שהמטרות הושגו.  במידה ועולה צורך לשינוי, אנו מבצעים שינויים במקום.

המשוב חשוב לנו, ואנו מבססים עליו את בניית תוכניות הלימודים שלנו.

לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון:  052-8665501

באימייל:  info@addvantage.co.il

קראו כתבה בנושא של קיצורי מילים לאימיילים באנגלית