(17) טיפים להכנה ואימון לפרזנטציה באנגלית

טיפים להכנה ואימון לפרזנטציה באנגלית

פרזנטציה באנגלית – כיצד מכינים פרזנטציה שקולעת למטרה?

כיום גופים רבים ברחבי ישראל מתנהלים אל מול גורמים בחו”ל. רוב הפעילות נעשית בשפה האנגלית – השפה השלטת בעולם העסקים המודרני.  

בשיווק בחו”ל צריכים לעמוד שני יעדים בפני כל ארגון : ראשית, להרחיב את קהל היעד. כיום ניתן להרחיב את השווקים באופן דרמטי בשל השינויים בדפוסי המסחר והעסקים בכפר הגלובלי.  יעד שני הינו להגביר את האפקטיביות בפנייה אל קהל היעד: החוכמה היא לא רק להגיע ליותר אנשים אלא לשכנע אותם  – באם לרכוש מוצר, לגייס משאבים לפרויקט או להשתמש בשירות שאנו מציעים.

משמע, חשוב להגיע לכמה שיותר אנשים שמבחינה פוטנציאלית יביעו עניין בשירות שלנו אך חשוב לא פחות לתת את הדעת על מידת היעילות בה נגרום לצד השני לגלות בנו עניין ולהעדיף אותנו על פני מתחרים, שבדרך כלל מספרם אינו מועט ובכוחם אין לזלזל.

פרזנטציה שיווקית – פרזנטציה באנגלית:

מצגת שיווקית היא דרך יעילה לשמור על עניין במהלך דיבור אל קהל: בעזרת מצגת אפקטיבית המאזינים שלכם שומרים על קשר עין ביחס למתרחש והמסר יכול להיות מועבר בצורה ויזואליתומושכת. כיום עולם העסקים עושה שימוש הולך וגובר באמצעים  ויזואליים וקוליים להעברת מסרים בצורה אפקטיבית.

כשאתם עומדים לפני קהל לקוחות בחו”ל חשוב לא להסתפק בהכנת מצגת מינימלית ובלתי מושקעת. הדרך שבה תציגו את המוצר שלכם היא האופן בו הארגון שלכם ייתפס. אם כן, להגשמת היעד שלנו חשוב שלמצגת יהיה אפקט רצוי על הקהל הפוטנציאלי שלנו. בניית מצגת באופן מקצועי יוצרת גירוי בקהל ומעבירה מסר שיווקי וקליט היכול לשכנע ולמכור.  גם אם אתם מבקשים להציג את הארגון שלכם ולא בהכרח למכור מוצר, חשוב להבין שכל העברת רעיון לצד שני היא סוג של מכירה.

בהכנת מצגת שיווקית חשוב שתגדירו לעצמכם מראש מסר ברור שברצונם להעביר – מסר שהקהל יזכור גם לאחר תום המצגת. בניית מצגת בצורה חכמה משכנעת את הקהל באופן הדרגתי המתחיל משלב הצגת המוצר או השירות  ועד לנקודה בה המאזין משתכנע שיש לבחור בארגון שלכם. הצלחה של מצגת שיווקית תלויה ביכולת של המציג לשכנע את המאזינים בערך המוסף שיש לו להציע על פני המתחרים.

כיצד ניתן למקסם הצלחת פרזנטציה באנגלית?

חשוב לדבר במהלך המצגת באופן שוטף ובביטחון. אם האנגלית קשה לכם תשקלו להיעזר ב סדנא לאנגלית עסקית  (קבוצתי) או אימון פרטני (אחד-על-אחד) שיעזור לכם לפתח שליטה בשפה הקשורה קשר הדוק בהקרנת ביטחון בזמן המעמד מול בכירים ומנהלים. בניית מצגת שיווקית צריכה גם לקחת בחשבון את מטרת הפרזנטציה והקונטקסט התרבותי בה היא מועברת אחרת לא תובנו נכון.

אם אתם מתקשים בהכנת פרזנטציה שיווקית באנגלית תוכלו להיעזר בשירות מקצועי להכנת מצגת באנגלית. כאן כדאי לבחור באיש מקצוע שאינו רק מומחה לאנגלית אלא אדם המגיע מרקע בעולם העסקים המודרני. איש מקצוע הוא אדם שהעביר פרזנטציות עסקיות בעצמו והינו בעל אוריינטציה שיווקית ומבין את הקונטקסט התרבותי והעסקי שתימצאו בו מתוך ההיכרות שלו עם העולם העסקי. איש מקצוע כזה יכול לאבחן את הצרכים הספציפיים שלכם לפי מטרת הפרזנטציה – סרטון הדרכה, מצגת מכירתית, מצגת תדמיתית וכו’.

לאחר שהפרזנטציה מוכנה, חשוב להתאמן על הפרזנטציה כדי לשלוט היטב בחומרים . אימון לפרזנטציה באנגלית תוכלו לעשות בעצמכם או באמצעות שירות אימון לפרזנטציה שיילווה אתכם צעד צעד בדרך למצגת שיווקית אפקטיבית . מצגת כזאת תהפוך טקסט כתוב לחוויה ויזואלית שלקוחותיכם יזכרו בראשם.

מירון אברמסון הינו מנכ”ל חברת Add-Vantage.  החברה עוסקת בליווי של אנשים ועסקים באינטראקציות עם חו”ל, ומציעה סדנאות קבוצתיות, ייעוץ אישי, ושירותים משלימים בתחום התקשורת העסקית הגלובלית.