סדנאות לאירגונים בפרזנטציות אפקטיביות


סדנאות לאירגונים בפרזנטציות אפקטיביות
צרו קשר בטלפון:  052-8665501 באימייל: miron900@yahoo.com

סדנאות לאירגונים בפרזנטציות אפקטיביות

(Workshops in Effective Presentations)

סדנאות קצרות טווח שמטרתן לשפר את ביצועי העובדים בכל הנוגע לשיפור פרזנטציות, ומועברות ע”י יועצים בעלי ניסיון עסקי בינלאומי.

הסדנה נבנתה היטב, ניכרה הרבה עבודת הכנה וזה נותן תחושה טובה ומושקעת למשתתפים.

להלן מספר שאלות המסייעות לבחון אם קיים באירגונכם צורך לסדנא מסוג זה:

+ רוצים לשפר את יכולות המכירה של עובדיכם מול לקוחות בינלאומיים?

+ האם יש לכם תחושת בטן שאם המצגות והפרזנטציה העסקית מול הלקוחות הבינלאומיים תשתפר, אחוזי 
המכירות יעלו גם כן?  (מחקרים מראים שכן).
+ האם עובדים פנו אליכם בבקשה לעזרה עם מצגות או בבקשה לארגן סדנת פרזנטציות אפקטיביות?
+ האם אתם מאמינים שחלק מהעובדים מרגישים חסרי ביטחון באינטראקציות עם לקוחות בינלאומיים,
והדבר   משפיע על תפקודם?
+ האם אתם מרגישים ששיפור יכולות הפרזנטציה יגרום לעובדים הנאה וסיפוק גדול יותר בעבודה?

אם עניתם “כן” לאחת מהשאלות, סדנא בפרזנטציות אפקטיביות בהחלט תסייע לכם!

הדרך שבה עובדיך מתנהלים מול לקוחות בחו”ל מייצגת אותך.  
חברת 
Add-Vantage מציעה קורסים וסדנאות לשיפור האינטראקציות עם חו”ל.

סדנא אפקטיבית בפרזנטציה אפקטיבית תכלול מספר נושאים:

  1. שיפור יכולת הכנת מצגת מרשימה
  2. שיפור האינטראקציה הבינתרבותית. (אנחנו הרי לא נמכור, נדריך, או נשווק לאמריקאי או לבריטי כמו לישראלי.)
  3. שיפור יכולת הפרזנטציה.  (יכול להיות שהאנגלית שלכם מושלמת, אבל האם אתם מעבירים את המסר בצורה הטובה ביותר? האם אתם מוכרים טוב? משווקים טוב? מדריכים טוב, בשפה שאינה שפת האם שלכם?)

אפקטיביות הסדנא באה לידי ביטוי באמצעות הגורמים הבאים:

  1. הסדנא מועברת ע”י אנשי עסקים עם ניסיון בינלאומי, ולא מורים לאנגלית
  2. בסדנא מתבצע תרגול שוטף של פרזנטציות
  3. בסדנא ניתן לערוך סימולציות מעולם התוכן של העובדים
  4. הסדנא מותאמת ונתפרת לצרכים הספציפיים של כל לקוח ולקוח

לפרטים נוספים  צרו קשר בטלפון:   052-8665501 באימייל:  info@addvantage.co.il או לחצו על הלינק הבא:

Add-Vantage, אני מעוניינ/ת בסדנא לאירגון שלי. תתקשרו אלי.

קראו משוב קצר עבור סדנת אנגלית עסקית ופרזנטציות אפקטיביות

התהליך:

שלב ראשון: איבחון צרכים (Needs Analysis)

המפגש הראשוני עם הלקוח נועד לבחון את הנושאים הבאים:

+ צרכי הלקוח (“הכי חשוב לי לשפר את יכולות הפרזנטציה של אנשי הפיתוח.”)
+ לוח הזמנים (“אני צריך את הפתרון עד פתיחת הכנס הבא בסוף אוגוסט.”)
+ הכימיה עם היועץ (“האם העובדים יתחברו אליו/ה?”)

שלב שני: תפירה (Customization)

לאחר איסוף הנתונים, “נתפור” את התוכנית המתאימה ביותר בשביל ארגונכם, ונשלח הצעת מחיר.

שלב שלישי: להפשיל שרוולים (No Pain No Gain)

סדנאות והדרכות ממוקדות, עם מטרה למנף את ביצועיי העובדים בממשק עם חו”ל.

במידה ומדובר בהדרכות המבוססות על תכנים ייחודיים של הארגון, נלמד את התכנים על מנת שההדרכה תהיה רלוונטית ואפקטיבית.

שלב רביעי: משוב ובקרה (Feedback and Monitor)

אנו בודקים באופן קבוע האם התוכנית מתאימה לקבוצה או לעובד, ומקיימים דיאלוג שוטף עם מזמינ/ת הסדנא בכדי לוודא שהמטרות הושגו.  במידה ועולה צורך לשינוי, אנו מבצעים שינויים במקום.

המשוב חשוב לנו, ואנו מבססים עליו את בניית תוכניות ההדרכה שלנו.

לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון:  052-8665501

באימייל: info@addvantage.co.il